Гарантія та сервіс

Гарантійні умови

На всі товари інтернет-магазину «220V» поширюються гарантійні умови фірм-виробників.
Умови та термін фірмової гарантії виробника прописані в паспорті до виробу і служать
підставою для заміни або ремонту виробу в сертифікованих виробником сервісних центрах.


У разі настання гарантійного випадку, необхідно:

1. Звернутись до нас за телефоном 097-220-220-1 (Viber/Telegram).
2. Відправити несправний товар Новою Поштою. У відправленні має бути вкладено документ,
що підтверджує факт купівлі в нашому інтернет-магазині: видаткова накладна, та повна
комплектація товару. Доставку оплачує покупець.
3. Після тестування товару фахівці сервісного центру у встановлений термін проводять
безкоштовний ремонт виробу із заміною (за необхідності) деталей.
4. Працівник інтернет-магазину зв’язується з покупцем і пересилає товар Новою Поштою.
Доставку оплачує покупець


Детальніше про умови гарантії

Всі відносини між магазином і покупцем регулюються нормами законодавства України.

Гарантійні зобов’язання здійснюються відповідно до положень Закону України
“Про захист прав споживачів” і гарантійними зобов’язаннями фірм-виробників.
Гарантія на всі товари в нашому магазині – від 6 місяців до 3 років (докладніше
уточнюйте у менеджерів).
Якщо терміни гарантії не вказані на упаковці чи у паспорті товару – гарантія становить 1 рік.
Дані умови гарантують відсутність у виробі дефектів і задовольняють законним вимогам
Споживача протягом гарантійного терміну з моменту передачі товару Споживачу.
Гарантія дійсна з дня продажу.
Протягом 14 днів з моменту покупки товар можна обміняти на аналогічний відповідно
до статті 9 закону України “Про захист прав споживачів”.
Для обміну товару необхідно пред’явити документ, що підтверджує покупку і виріб в упаковці.


Гарантійні зобов’язання виконуються в наступних випадках:

•    за умови дотримання клієнтом правил експлуатації, наведених в інструкції з експлуатації,
що додається до виробу;
•    при відсутності механічних пошкоджень на конструкціях і деталях вироби;
•    при наявності у клієнта гарантійного талона на виріб;


Гарантійні зобов’язання можуть бути розірвані в односторонньому порядку у випадках, якщо:

•    Будуть змінені, стерті або нерозбірливо прописані в документах типовий або серійний номер
товару, дата продажу, або пошкоджена пломба.
•    Установка, налаштування виробу буде проводитися самостійно особами, які не мають на те
відповідних повноважень і кваліфікації.
•    Дефекти створені змінами внаслідок застосування товару з метою, що не відповідає
встановленій сфері застосування даного товару,
зазначеної в керівництві по експлуатації.
•    Механічні ушкодження заподіяні в процесі транспортування (за винятком випадків, коли
пошкодження викликані доставкою виробника,
продавця, перевізника).
•    Дефекти викликані попаданням всередину виробу чужорідних предметів/рідини.
•    Дефекти викликані використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації.
•    Дефекти виникли внаслідок нещасних випадків і форс-мажорних обставин.
•    Дефекти виникли внаслідок неполадок системи, в якій використовувався даний виріб.
•    Вироби використовуються з професійною метою (отримання прибутку).
•    Вироби піддалися ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм
техніки безпеки.
Гарантійні зобов’язання не поширюються на періодичне обслуговування, ремонт або заміну частин
у зв’язку з їх моральним зносом.
Дані умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством
України.

Оплата товару будь-яким із доступних способів означає згоду з умовами гарантійного
обслуговування.

Всі результати пошуку
Кошик0
Ваш кошик пустий!
Продовжити покупки