Гарантія та сервіс

Гарантійні умови

На всі товари інтернет-магазину «220V» поширюються гарантійні умови фірм-виробників. Умови та термін фірмової гарантії виробника прописані в паспорті до виробу
і служать підставою для заміни або ремонту виробу в сертифікованих виробником сервісних центрах.

У разі настання гарантійного випадку, необхідно:
1. Звернутись до нас за телефоном 097-220-220-1 (Viber/Telegram).
2. Відправити несправний товар Новою Поштою (або іншим перевізником за домовленістю). У відправленні має бути вкладено документ,
що підтверджує факт купівлі в нашому інтернет-магазині: видаткова накладна, та повна комплектація товару. Доставку оплачує покупець.
3. Після тестування товару фахівці сервісного центру у встановлений термін проводять безкоштовний ремонт виробу із заміною (за необхідності) деталей.
4. Працівник інтернет-магазину зв’язується з покупцем і пересилає товар Новою Поштою (або іншим перевізником за домовленістю). Доставку оплачує покупець

Детальніше про умови гарантії.
Всі відносини між магазином і покупцем регулюються нормами законодавства України.
Гарантійні зобов’язання здійснюються відповідно до положень Закону України “Про захист прав споживачів” і гарантійними зобов’язаннями фірм-виробників.
На всі товари, куплені в нашому інтернет-магазині, поширюється гарантія фірми-виробника. Гарантія на всі товари в нашому магазині – від 6 місяців до 3 років (докладніше уточнюйте у менеджерів).
Якщо терміни гарантії не вказані на упаковці чи у паспорті товару – гарантія становить 1 рік.
Дані умови гарантують відсутність у виробі дефектів і задовольняють законним вимогам Споживача протягом гарантійного терміну з моменту передачі товару Споживачу.
Гарантія дійсна з дня продажу.
Протягом 14 днів з моменту покупки товар можна обміняти на аналогічний відповідно до статті 9 закону України “Про захист прав споживачів”.
Для обміну товару необхідно пред’явити документ, що підтверджує покупку і виріб в упаковці.

Гарантійні зобов’язання виконуються в наступних випадках:
•    за умови дотримання клієнтом правил експлуатації, наведених в інструкції з експлуатації, що додається до виробу;
•    при відсутності механічних пошкоджень на конструкціях і деталях вироби;
•    при наявності у клієнта гарантійного талона на виріб;

Гарантійні зобов’язання можуть бути розірвані в односторонньому порядку у випадках, якщо:
•    Будуть змінені, стерті або нерозбірливо прописані в документах типовий або серійний номер товару, дата продажу, або пошкоджена пломба.
•    Установка, налаштування виробу буде проводитися самостійно особами, які не мають на те відповідних повноважень і кваліфікації.
•    Дефекти створені змінами внаслідок застосування товару з метою, що не відповідає встановленій сфері застосування даного товару, зазначеної в керівництві по експлуатації.
•    Механічні ушкодження заподіяні в процесі транспортування (за винятком випадків, коли пошкодження викликані доставкою виробника, продавця, перевізника).
•    Дефекти викликані попаданням всередину виробу чужорідних предметів/рідини.
•    Дефекти викликані використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації.
•    Дефекти виникли внаслідок нещасних випадків і форс-мажорних обставин.
•    Дефекти виникли внаслідок неполадок системи, в якій використовувався даний виріб.
•    Вироби використовуються з професійною метою (отримання прибутку).
•    Вироби піддалися ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки.
Гарантійні зобов’язання не поширюються на періодичне обслуговування, ремонт або заміну частин у зв’язку з їх моральним зносом.
Дані умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України.

Оплата товару будь-яким із доступних способів означає згоду з умовами гарантійного обслуговування.

Всі результати пошуку